27 Ocak 2011 Perşembe

aşk tesadüfleri sever


evet filmin adı bu.daha izlemedim.henüz yayınlanmadı.ama fragman beni aldı götürdü.film müziğini söylememe bile gerek yok. TNK adlı bi grup çok başarılı.'yine yazı bekleriz 'sanırım akşamdan beri bir milyon kere dinledim.muhteşem!tek kelimeyle.filmde biraz jeux de fants havası var ama ilgisi olmadığını düşünüyorum.mehmet günsür ve belçimde sanırım film için biçilmiş kaftanlar.daha izlemeden etkilendim.4şubat gelsede izlesem :)izledikten sonraki fikirlerimle burda yazdıklarım arasında bi benzerlik olacak mı bakalım ?

ama heycanlıyım *_*




*
*
*
*
*
*
evet gittim filme .tam 3 kere !kesinlikle muhteşemdi.oyuncular,şarkılar,bakışlar,sözler,aşk! geldiği gün iki kez izledim.çok etkilendm.herkesin ellerine sağlık.

1 yorum:

  1. merhaba blogun hayırlı olsun

    üyenim
    ben de beklerim bloguma =)
    sevgiler

    YanıtlaSil