1 Aralık 2010 Çarşamba

mutlu ol !

sana söylüorm çocuk..daha doğrusu sürekli gördüğüm hayaline söylüorum.mutlumusun şimdi.istediklerin oldu.biliorm onu nekadar çok sevdiğini.anlıyorum gerçekten.öyle içinden sevdin ki sen onu.anlıyorum.çünkü bende seni öle sevmiştim ...canımdan çok sevmiştim.ama kalbin başkasındaydı..bunu bile bile sevmiştim.sende karşılıksız sevmenin nedemek olduğunu iyi bilirsin anlatmama gerek yok sanırım..ama ben çok isterdim beni sevseydin öyle.o değil de ben olsaydım .olmadı!çıldıracak gibi oluyorum bazen.önce suçluyorum seni.sonra kendimi suçluyorum.sonra vazgeçiyorum suçlu aramaktan yine seviyorum.unutmuyorum ama .bana sarılışını unutmuyorum.gülüşünü unutmuyorum.kokunu unutmuyorum.hepsini her gün tek tek hatırlıyorum.çok uğraştım unutmak için.neler yaptım anlatsam kimse inanmaz.hiçbirşey unutturmadı seni.unutmaktanda vazgeçtim zaten.yani artık sadece içimdesin.bir ben biliyorum seni.seni sevdiğimi.sende bilme.kimse bilmesin..

ama mutlu ol.o kadar çok mutlu ol ki.bende senin mutlu olduğunu göreyim.sen mutlu ol die gittim ben.eğer mutlu olmazsan bi anlamı kalmaz
s
en
siz
li
ğim
in

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder